• يکشنبه ١٦ مهر ١٤٠٢-١٠:٤٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٦٠٠
عباسی:2-181

رژیم غاصبی که یاوه گویی می‌کرد امروز نمی‌تواند از خود دفاع کند/ غزه 20 سال است تبدیل به یک زندان بزرگ شده است

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، ضمن گرامیداشت روز کودک، سال‌ها کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و تصریح کرد: رژِیم غاصبی که یاوه گویی می‌کرد و 20 سال است غزه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده؛ امروز قادر به دفاع از خود نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا در خصوص مصوبه‌ای با عنوان شهر دوستدار کودک و نیز آئین نامه‌ای مصوب 94 در این باره اظهار داشت: آئین نامه‌ای در سال ۹۴ به تصویب شورای شهر تهران رسید که در سال ۹۹ ماده واحده‌ای به آن افزوده و اجرا شد. مقرر شد بر اساس تبصره یکم دستورالعمل آن ظرف مدت سه ماه به شورا ارائه شود. امیدواریم که شهرداری تهران این دستورالعمل را ارسال کند. 
وی افزود: از شهرداری تهران درخواست می‌شود مصوبه مذکور را تبدیل به شاخص کرده وشاخص‌ها را مورد ارزیابی و سنجش قرار داده و نتایج حاصله را به صحن شورا ارائه کند.
عباسی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته کودک بیان کرد: هفته کودک را گرامی می‌داریم و به این مناسبت یادی می‌کنیم از تمام کودکان مظلومی که خونشان در غزه شریف بر زمین ریخت و این رژیم غاصب و کودک کش، چنین ظلمی را در حق این مردم روا داشت. امروز خدا را شاکریم به برکت مجاهدت انسان‌های از جان گذشته، رژیم غاصبی که تا سه ماه پیش یاوه گویی کرده و کشور عزیز ما را تهدید و مانند طبل توخالی سروصدا می‌کرد؛ نیروهای نظامی و آموزش دیده‌اش نیز نمی‌توانند از خود دفاع کنند؛ اگر می‌خواهد در برابر نیروهای مسلح دفاعی هم انجام دهد؛ باز هم فلش حمله را به سمت مردم و کودکان گرفته و ابتدایی‌ترین امکانات را نیز از آن‌ها سلب می‌کند. 
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در پایان تأکید کرد: غزه ۲۰ سال است که تبدیل به یک زندان بزرگ شده و ۲ میلیون نفر در یک چنین زندانی زندگی می‌کنند و از همه امکانات محرومند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: